Sunday, June 06, 2010

sesekali di kampung...

hohoho.. wa dah sampai kedah. macam-macam aktiviti bila wa dah ada kat kampung ni. pagi tadi tentunya aktiviti "masak sorang-sorang, makan ramai-ramai". hihihi... mak wa yang masak... anak menantu tunggu makan jer. almaklumlah.. nak rasa makan masakan ibu.. nasi lemak sambal sotong kering... peeeerrrrgggghhh...

pagi-pagi lagi cucu-cucu dah keliling tok wan. apa yang tok wan cerita pun wa tak tau. cucu-cucu asyik dok 'keliting' tok wan jer..

aikkk?!!... mana sorang lagi cucu tok wan?..

aktiviti wa pun banyak. lepas makan kenduri sepupu wa, wa terus pi tengok rumah wa. cehhh... meter paip air rumah wa kena curi pulak. 'cinabeng' punya 'kawaq'. rumah wa dalam proses nak jual. esok jumpa peguam.

jeng..jeng..jenggg... tugas wa malam ni. bekam lintah. adik wa pening kepada plus bermasalah jerawat batu. wa malas nak cerita panjang-panjang... tengok la sendiri gambaq wa ni..

"tabib" sedang merawat..

hek elleeehhh... berani la konon..

ni lintah lepas bekam..

esok.. banyak lagi aktiviti wa... syoqnya sesekali di kampung..

No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...