Friday, January 29, 2010

fa fa fa... fa apa?

wa dah mula rasa debar-debar tunggu anak ke tiga ni. minggu ni agaknya. maklumlah dah lama wa tak beranak kecik. anak wa yang bongsu pun dah masuk darjah satu tahun ni.

wa ada tanya anak-anak wa.
"apa nama kita nak bagi kat baby ni?" sambil wa usap-usap perut pompuan wa.

anak-anak wa nama ada fa fa fa kat belakang.

ahmad amirul aufa
alya nur wafa

apa pulak nama fa fa nak bagi kat baby wa kali ni.
rupanya anak pompuan wa 'ambil pot' apa yang wa tanya dia tadi. puas dia fikir... last-last..

"adik dah puas cari... satu fa jer yang adik jumpa.."

"fa apa?" tanya wa.
"fa.. mustafa !"

hahaha... hahahaha... kihkihkihkihkih... hihihihi...

tak de ke fa lain... mustafa tu cikgu sekolah wa! kawan wa. okey ker wa guna nama cigku mustafa..

sapa-sapa kalau nak cadangkan... bolehlah tolong wa.. hahaha...

pokcikket : sorry mus.. hahaha...

No comments:

Post a Comment