Sunday, January 24, 2010

pagi ni wa kena bebb!..

wa bawa keta slow-slow ke bentong. konon nak sarapan kat sana la. maklumlah layan pompuan wa yang sarat ngandung tu.

tengah bawa keta... wa usha line. clear jer.. wa call la kawan wa. baru jer hello... dia potong wa. ceh terlepas handphone wa celah kangkang.

"ke tepi... ke tepi" cehhh... polis trafik la pulak. awat la dia sampai pulak masa ni. wa turun keta. ngaku salah jer la.

wa cuba pujuk polis tu.
"bagi amaran jer tak boleh ke encik?" dia diam jer.
wa pujuk lagi. tak makan jugak pujukan wa.

"maaf encik.. salah tetap salah. tak pe saya bagi kompaun sebulan"

surat saman wa...

aduuuiiyaiii... saman la pulak. masa dia tengah tulis surat saman, wa dah terfikir kamera wa. cehhh... tak bawak la pulak. apa la.. time-time penting terlupa la pulak. wa ingat nak suruh pompuan wa tangkap gambar wa dengan polis tu masa dia serah saman kat wa. hahaha... mana ada orang pernah buat macam ni kan?. masuk blog tentu gempaq!

dapat saman. wa tengok cop dia.
konst 168929 zulhilmi bin ibrahim
unit 2 zon timur 1
peronda lebuhraya malaysia
bukit aman

huyyyooo... trafik bukit aman beb.

lesap seratus duit gaji wa esok!..

No comments:

Post a Comment