Friday, April 30, 2010

geng oren vs geng epal

tak de apa sangat pun post wa kali ni. cuma wa teruja sangat dengan baju yang wa baru dapat ni. wa sememangnya masih dalam geng oren (klik sini) . geng oren adalah tonggak utama wa untuk terus mara di tempat kerja wa ni. wa memang menghargai semangat geng oren. kat sini (tempat wa ni), semua orang kenal geng oren.
tup..tup.. hari ni ahli geng oren wa nak angkat geng baru. apa pulak nak jadi dengan geng oren lepas ni. wa cakap geng oren tetap geng oren. geng baru tetap geng baru. wa tanya ahli geng oren wa. apa pulak nama geng baru?!..

hohoho... geng epal!.. peerrrghhh... patut la hijau macam epal jer. harap-harap 10 ahli geng epal yang baru akan menyinar sama macam geng oren sebelum ni.

emmm... eksklusifnya geng oren sebab "semua geng oren adalah geng epal dan bukan semua geng epal adalah geng oren!". hayyaaaa... ada paham ker maksud wa?!

No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...