Wednesday, March 17, 2010

pokcikket sudah "kembang"

wa tak tahu siapa yang selalu buka blog ni dan siapa pula yang cuma kunjung ziarah jer. yang wa tahu blog wa memang ada yang pegunjungnya. kekadang ada yang buka untuk baca apa yang wa tulis. ada juga yang buka untuk tahu apa yang wa buat hari-hari. wa tak kisah la semua tu. memang wa buat blog ni untuk kongsi dengan pengunjung semua.

seminggu wa tak tulis blog. bukan wa malas. tapi wa memang betul-betul malas. perkembangan terbaru wa pulak. wa memang betul-betul kembang sekarang ni. anak-anak wa pun kembang-kembang jugak. almaklumlah.. baru balik dari kampung..

terbaru dari wa. wa ada buat satu blog berkaitan pendidikan jasmani. sesuai dengan bidang wa sekarang ni. wa nak kongsi info pjk secara ringkas dan mudah supaya semua peringkat umur boleh faham. lagi pun mungkin blog ni boleh bantu wa masa nak mintak GC tiga tahun lagi kot... hahaha...


kunjungi blog terbaru wa di http://infopendidikanjasmani.blogspot.com/

pokcikket: blog ni masih di peringkat "hingusan"..

No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...