Saturday, April 10, 2010

pizza pokcikket..

dekat seminggu wa sibuk sangat dengan sukan. tengahari wa makan gitu-gitu jer kat padang. hilang nikmat sementara dengan isteri dan anak-anak. wa makin gelap. muka wa gelap. tangan wa gelap. sekali buka baju dah nampak macam kuda belang pun ada.

wa ambil kesempatan sebelah malam layan anak-anak. lepas projek buat kek dengan anak-anak wa kantoi hari tu... wa tetapkan projek terbaru. hohoho.. dalam dua jam wa sempat lagi buat pizza. tengok la bebbb...


macam-macam wa taruk. kasi bakar 20 minit. perggghh... menjadi pizza wa. wa belasah jer. lepas ni wa banyak lagi projek masak-masak wa dengan anak-anak..
pompuan wa?!... stop dulu masak. kasi wa dengan anak-anak jadi chef. hahaha umie,ada berani?! hihihi..

2 comments:

  1. pizza pokcikket nampak menyelerakan la..sila buat lagi n bawak ko wa jugok!! ;p

    ReplyDelete
  2. kalau buat lagi dah tak rupa gitu dah! mingkin lebih baik atau lebih buruk! air tangan yang ekskusif.. takkan sama setiap kali masak... hahaha...

    ReplyDelete