Saturday, February 06, 2010

dia mai dah... pokcikket Jr II

jeng jeng jeng... dia mai dah. pokcikket Jr II dah lahir pukul 9.45 malam tadi. wa saksi sendiri macam mana pokcikket Jr II lahir. kusss.. semangat wa tengok orang beranak.

memperkenalkan...


minta mahap la.. ini bukan pokcikket Jr II. ini jiran sebelah katil pokcikket Jr II.. hahaha..
sekali lagi. wa perkenalkan pokcikket Jr II.. jeng jeng jeng...
amacam?.. hihihi..
ahli tinju nih.. sape berani?!..
dussshhh!!.. bagi sebijik..
hai hai.. bye..bye..
nantikan selanjutnya.. wa update kat tepi sepital jer nie.. eksklusif..

3 comments:

  1. Tahniah Ket...
    Semoga amanah seterusnya ini berjaya hang jaga dan didik dia menjadi seorang pejuang, meneruskan perjuangan kita menjadikan pembela kepada kebaikan dan kebenaran.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Ket, Hensom jugak macam bapak dia muda-muda dulu

    ReplyDelete

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...