Thursday, February 04, 2010

apasal dengan 5 ringgit ni?!!..

wa balik rumah. anak lelaki wa sengeh-sengeh. wa dah dapat agak.. tentu ada yang tak kena ni. memang ayon macam tu. mesti dia ada buat salah kali ni..

pompuan wa cepat-cepat cuit wa.
"jangan marah ayon.." pelan-pelan pompuan wa bisik kat wa.
apa hal pulak ni. wa cool jer.. wa tak nak marah-marah.

"apa hal ayon?.."
ayon diam jer.. ayon tunjuk duit 5 ringgit atas peti sejuk.

hallammak... sudah 'kerepot' daaa....

nasib baik kerajaan buat duit plastik 5 get jer... kalau seratus.. susah beb..

ayon seterika duit 5 ringgit. tiru pompuan wa seterika baju. konon nak bagi hilang kedut-kedut. last-last terus kerepot!

nasib baik 5 ringgit jer. biar ayon dapat pengajaran sikit . budak-budak macam tu laaa...

No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...