Tuesday, September 29, 2009

debab anak sedara babu

huhhh... semangat betul anak menakan wa yang sorang ni. ni lah satu-satunya anak menakan wa setakat ni. wa tengah tunggu lagi dua anak menakan. depa tu duduk dalam perut lagi.



ini esya.. anak kamal. bukan main gedebab lagi. wa masukkan gambar dia. bapak dia orang kedah. mak dia orang ganu. depa duduk di kelantan. hampa pikiaq la sendiri macam mana dia punya loghat bila bercakap...

debab.. debab... debab... hahaha... sama macam wa kecik-kecik dulu. macam pak ndak wa panggil wa babu.... (klik dan baca sini)


babu... babu... babu...


debab anak sedara babu ! hahaha...

No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...