Tuesday, September 01, 2009

dunia ku...

salam bai...

saje jer wa buat gempaq. wa bukannya brutel ngat. dalam hati ni wa layan nasyid jer.. tapi kadang-kadang mau juga layan rock. tu pun kalau kawan-kawan wa pasang kat opis.

wa bukan apa... saja buat blog ni sebab nak layan cite-cite lama wa sepanjang hidup wa. mana la tahu kot-kot boleh berkongsi benda-benda yang yang baik. wa pun dah ada blog lain tapi mungkin tak sesuai untuk wa kasi tuleh benda-benda "dunia" wa yang selamber ni.


cukup aaa... wa layan posting pertama ni. nantikan posting-posting wa yang lain. bagi wa la... mungkin lu semua boleh layan blog wa ni.

salam...

No comments:

Post a Comment