Thursday, April 15, 2010

urrggghhhh... beratnye leher!

panas.. panas.. berpinau mata wa seminggu ni. bibir wa pecah-pecah. mata wa merah-merah. perrggghh... kulit muka wa... lu tengok la sendiri..

hahaha... wa bukan nak tunjuk sangat muka wa yang 'hensem' tu. tu haaa... kat leher wa tu... berat..berat.. uuurrrggghhhh beratnyeee. hahaha... biar panas, tak per. yang penting hati ada puas. hahaha..
puas betul hati wa tahun ni. wa dengan geng oren wa dah memang rancang awal untuk tuai "emas' besar-besaran tahun ni. tah la.. mungkin tahun ni last wa raikan kejayaan macam ni. tahun depan belum tentu lagi di mana wa tercampak. mungkinkah wa terpisah dengan geng oren ni!.
tahun ni anak-anak buah geng oren dah buktikan inilah team terbaik sepanjang zaman sekolah wa. 29 emas, 22 perak dan 21 gangsa... apa mau bukti lagi? bravo 'karakian'!!.. karak the best!.

No comments:

Post a Comment