Tuesday, January 05, 2010

minggu hari jadi..

anak pompuan wa beria sangat dapat masuk darjah satu. kebetulan pulak sama dengan hari jadi dia. macam-macam dia minta. maklumlah budak-budak. wa dulu tak merasa pun hari jadi. sedar-sedar wa dah jadi macam ni.

abah wa? tak terfikir gamaknya dia nak sambut hari jadi wa dulu-dulu. tarikh lahir wa pun dia tak ingat. sibuk cari rezeki untuk anak-anak. sejak kawen ni lah baru wa dapat merasa sambut hari jadi. tak besar... majlis kecik pun anak isteri wa buat untuk wa.

minggu ni giliran wa pulak buat majlis hari jadi anak wa. tak la besar. asalkan ada. cuma makan nak beranak jer. tak jemput sapa-sapa pun. kek mesti ada. macam sambut hari jadi orang putih la pulak. tapi wa mulakan dengan doa. semoga anak wa jadi anak yang baik.



budak-budak... adatlah... tiup lilin dengan hadiah. itu mesti ada. wa bagi jam.. aduhhh... kena la beli dua. kalau tidak yang sorang lagi tarik muka la pulak. tak kisah la. apa pun, anak-anak happy!

umie pun nak happy jugak... wa bagi benda ni kat umie.. hadiah hari jadi !


...biar dia nampak jelas sikit muka wa yang hensem ni... hahaha...

No comments:

Post a Comment