Monday, May 17, 2010

hadiah am dan hadiah khas

memang dah jadi kebiasaan wa ajar anak-anak wa menghargai guru. wa tak nak anak wa lupakan jasa guru. wa tak nak anak-anak wa kurang ajar dengan guru.

setiap tahun masa hari guru macam ni anak-anak wa nak hadiahkan cikgu masing-masing. jadi wa dengan pompuan wa kena la fikirkan barang yang sesuai untuk dijadikan hadiah. wa dengan pompuan wa pun memang dah rancang nak bagi hadiah 'khas' untuk cikgu-cikgu anak wa tahun ni tapi kesuntukan masa sangat. hadiah tahun ni cuma hadiah 'am' sahaja.

hadiah anak-anak wa untuk cikgu tahun ni..

apa hadiah khas? apa hadiah am? hahaha.. hadiah khas ialah hadiah yang ditempah khas untuk hari guru dan yang hadiah am tu... hadiah-hadiah biasa jer la...

tahun lepas wa sempat tempah hadiah khas. habislah dekat dua ratus... tapi apa salahnya kan? pengorbanan guru tak terbalas dengan hadiah yang tidak seberapa tu. hadiah khas ker... hadiah am ker... anak-anak wa memang teruja untuk sampaikan hadiah tersebut dengan ikhlas. harap cikgu-cikgu juga dapat terima hadiah anak-anak wa juga dengan ikhlas.
terima kasih cikgu sebab ajar anak-anak wa...

No comments:

Post a Comment