Monday, April 12, 2010

hiah.. hiah.. taekwondo pulak dah..

aduuuyyaiii... taekwondo pulak dah...
anak lelaki wa beria sangat nak masuk taekwondo. apa yang dia syoq sangat wa tak tau la. wa macam biasa. benda yang elok wa ikut jer.

sekolah dia baru tubuh kelab taekwondo. elok la tu.. mulanya wa nak bawa dia masuk kelab taekwondo kat sekolah wa jer. masa pulak tak sesuai. rabu!.. rabu petang ada kafa. wa tak rela korbankan waktu kafa untuk benda "dunia" ni.


anak wa yang debab belakang adik debab tu..

apa pun la ni hari sabtu wa terganggu. kelas taekwondo sabtu petang. habis kelas tu baru wa boleh gerak. tak kisah la... hiah sana... hiah sini...wa tengok ayon happy jer.

la ni ayon tak lagi lambat siapkan kerja sekolah sebab wa dah 'ugut' awal-awal. hahaha..

No comments:

Post a Comment