Friday, November 03, 2017

i'm back


sedihnya wa tengok blog wa nih.. huhu.. lama sangat dah tak ambil kisah. sejak ada pesbuk dan instagram. lebih buruk lagi bila dah ada aplikasi 'wasap' dan lebih teruk.. teruk.. teruk lagi bila wa terjebak dengan dak dak wechat.. haihh.. tak guna betul..

wa dah remove semua pren2 wa kat wechat tu. wechat tu wa simpan lagi. wa buat stor gambar2 yang berjuta tu. wa kembali dengan wajah baru, badan baru dan cuma nyawa yang dulu. wa tak berubah apa2 pon..cuma wa dah tak nak borak tentang kisah2 dulu yang wa sendiri bosan.

wa nak move on dengan kerjaya wa, nak move on dengan apa yang wa ada. wa ada orang2 yang menyayangi wa. wa ada kawan2 yang sempoi dan wa ada nyawa yang tah bila akan berpisah.

i'm back !

yer.. wa kembali dengan semangat baru. wa tak nak guna lagi nama pokcikket. nama tu memang sinonim sangat dengan wa. cuma wa dah ada nama baru sekarang.. uShark !

hahaha... hadooih.. macam mana boleh dapat nama ni.
itu tak penting. yang penting wa dah move on sejak awal 2016. saper2 yang berada di sekeliling wa. dia akan tahu apa yang wa move on. ada yang panggil wa shark, uShark dan yang paling ramai panggil wa US khususnya anak2 murid kesayangan wa di SMK MENTAKAB.






wa lebih ceria, wa lebih menyayangi, wa lebih happy, wa lebih segalanya dan wa lebih umur jugak... hee..

wa akan update blog ni walaupun wa tahu tak ramai pun yang baca blog ni. wa akan catatkan kisah2 move on wa.

wa cuba, uShark move on.. yeeahh..




No comments:

Post a Comment

parking jimat dan mudah ke klia dan klia2

aku dah pening. macam mana aku  nak parking kereta aku semasa aku pergi travel. biasanya aku dari temerloh naik bas jer ke hentian pekelilin...